středa 1. dubna 2015

Jídelníček 1.4

Začínám už si na ty permanentní chutě na kalorické bomby asi zvykat. Dneska další šílená válka s mým druhým já, kterému nevadí, že je tlusté, povadlé a neatraktivní stvoření s minimem sexappealu. Myslím, že jsem ale vyhrála. Šuplík se sladkostmi zůstal nedotčen a já místo toho raději zbodla kousek ovoce. Začínám už cítit malé změny, připadám si lehčí, ale je mi pořád hrozná zima. Možná to bude tím počasím a že mi přes okna hodně táhne do pokoje, ale i tak, takhle ztuhlé nohy a ruce jsem už dlouho neměla. 
Nechápu to, jsou lidé, co drží i 10-ti denní hladovky a jsou v pohodě a já jím celkem normálně, hodně bílkovin a vitamínů a přitom se cítím slabá. Ale jsem ráda za alespoň malou známku toho, že moje snaha není zbytečná. Dnešní jídelníček není zrovna vzorový, mohla jsem se víc držet, ale nějakou tu ovesnou kaši si odpustím za to, že jsem svým chutím na sladké ukázala prostředníček.

Snídaně: ovesná kaše (30g), hruška
Svačina: nic
Oběd: kuřecí prsní šunka 95% masa (100g), banán
Svačina: nic
Večeře: dušená zelenina, malé vejce,plátek šunky

Celkem: 1 800 kj

✖️✖️

0 komentářů:

Okomentovat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena