čtvrtek 23. dubna 2015

Jídelníček 22.4

Ta škola mě doráží. Dneska mi učitel z matiky řekl, že jsem prostě moc blbá a že bych měla jít na učňák. Nic proti učilištím, ale já mám skoro samé jedničky, pár dvojek a prostě ta matika mi nejde. To není důvod vzdát se svojí budoucnosti. Prostě to prolezu, maturovat z matematiky určitě nebudu. 
Tak mě vytočil, že jsem se pak na intru rozbrečela. Jídlo mi dneska nic moc neříkalo, ani nevím, že jsem něco jedla a nemám hlad. Ráno jsem měla řecký jogurt, na oběd rýži s hovězím masem a na večeři fazole. K tomu hodně vody. Je mi na nic. Ani jsem necvičila i když jsem chtěla. Jsem zklamaná sama sebou, protože i když jsem se pořád učila i o víkendech, nic z toho nevzešlo a já z písemek pořád dostávám čtverky nebo pětky. Jsem fakt neschopná. Proč se mi žádná moje snaha nikdy nevyplácí? Asi se snažím málo...

Snídaně: bílý řecký jogurt milko, lžička medu
Svačina: nic
Oběd: rýže (120g), hovězí nudličky (70g)
Svačina: nic
Večeře: fazole v tomatě (100g)

Pohyb: nic :(

Celkem: 2 000 kj

.

0 komentářů:

Okomentovat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena