středa 8. dubna 2015

Jídelníček 9.4

Jídelníček pro dnešní den se mi docela povedl, ale pořád mám před sebou dlouhou cestu. Připadá mi, že moje tělo se nijak nezměnilo. Dokonce mi přijde, že jsem přibrala. Řekla jsem si, že zkusím jíst nejvíce ráno, ale praxe je vždycky horší než teorie. K snídani jsem si dala můj oblíbený Milko tvaroh a k obědu jsem snědla asi půl porce  vepřového rizota a misku zelného salátu, večer jsem si ohřála asi půl konzervy fazolí. Nemám hlad, ale přepadají mě myšlenky na jídlo. Je to děsné. Bojím se, že to doma nevydržím a zase se přejím. V pátek jdeme s kamarádkama pít, takže mě čeká další horor, ale snad to nějak půjde :)

Snídaně: Milko tvaroh limetka 
Svačina: nic
Oběd: vepřové rizoto (100g), zelný salát (80g)
Svačina: nic
Večeře: fazole v tomatě (100g)

Celkem: 1 500 kj

Untitled | via Tumblr

1 komentářů:

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena