středa 15. dubna 2015

Pitomá škola

Omlouvám se, že jsem se tu pár dní neukázala, ale ve škole je toho tak moc, že jsem ráda, že mám čas se vůbec vyspat. Každý den minimálně tři písemky a k tomu ještě texty na praxi. Jsem na cesťáku, takže jako praxi děláme průvodcování na hradě. Musím se naučit 36 stran textu a z toho půlka je anglicky. Děs.  Z toho důvodu ani můj jídelníček není zrovna super. Snažím se hodně hýbat, ale ta únava ze školy je prostě šílená. Kdo stále studuje, určitě mě chápe. Přeju vám hodně štěstí při písemkách a slibuju, že tady zase budu každý den, jakmile skončí ten hrozný kolotoč učení. Jak jste na tom s hubnutím při závěrečných zkouškách? Zvládáte to nebo na to kašlete a doháníte to později? :D

Untitled

0 komentářů:

Okomentovat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena