čtvrtek 9. dubna 2015

Jídelníček 10.4

Dneska jsem se zase docela držela, ale původní motivace je v háji. Sice jsem neporušila plán, ale nejsem už z toho tak nadšená. Ale to k tomu patří, když jsem minule zhubla těch 15 kg tak jsem si to vlastně ani neuvědomila. Pořád jsem si připadala stejná až jsem si jednoho dne stoupla na váhu a bylo tam o dost kilo méně. Jsem pod docela velkým tlakem, takže mám neustále chuť na sladké. Ve škole skoro propadám z matematiky a  každý den píšeme nějaké písemky. Modlím se ať už tenhle hektický kolotoč učení se a spaní konečně skončí. Je těžké udržovat si jídelníček a trochu pohybu, když máte každý den tolik práce se školou. Každopádně dá se to zvládnout a já se nebudu vymlouvat. Pro dnešek jsem jedla trochu víc, protože jsem ve škole potřebovala udržet pozornost, ale do kalorického příjmu jsem se v pohodě vešla. 

Snídaně: Milko Ovofit tvaroh višňový
Svačina: okurka
Oběd: dušené hovězí (50g), česneková polévka (100ml)
Svačina: Milko tvaroh čokoláda
Večeře: fazole v tomatě (100g)

Celkem: 1 800 Kj

).(

1 komentářů:

  1. Wow, jídelníček máš krásný! ♥ A to s písemkami moc dobře znám -_-

    OdpovědětVymazat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena