čtvrtek 2. dubna 2015

2. 4 - Detoxikační půst

Pro dnešek jsem se rozhodla dát si malý detoxikační den úplně bez jídla s velkým množstvím tekutin. Nesnažím se tím zhubnout, spíš si chci pročistit organismus. Dělám to tak každý rok na jaře. Bohužel zítřka se hrozně bojím, taťka má v plánu vařit. A to je problém, protože jeho vaření miluju a on to vždycky všechno navaří jenom pro mě a pak pořád zkoumá jestli mi to chutná, nebo mi vypráví, co do toho dává atd. Nevím, co udělám. Rozhodně to jídlo nechci schovávat a vyhazovat, na to si jídla moc vážím. Zkusím se vymluvit na nevolnost. Držte mi palce! :)

Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: nic
Svačina: nic
Večeře: nic

Pití: čistá voda (1 l), bylinkový, zelený a ovocný čaj (2 l ) -
Dohromady 3 litry, na záchodě jsem dneska strávila tak půl dne :D


💜

0 komentářů:

Okomentovat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena