úterý 21. dubna 2015

Jídelníček 21.4

S učením se nám to ve škole konečně trochu uklidnilo a tak mám zase čas zajít si večer aspoň na půl hodinky na notebook a něco napsat. Po posledním fiasku s dietou jsem se rozhodla více jíst a dvakrát více se hýbat. Nikdy jsem necvičila ani se nijak zvlášť nehýbala, takže mi dělá problém i pár dřepů. Bohužel právě takový typ cviků dělat nemůžu, protože mám problémy s koleny. Snažím se ale hodně chodit, běhat a na intru posiluju. Jídelníček jsem poslední týdny měla dost chaotický a z toho stresu, nedostatku spánku a pohybu jsem spíše přibrala. Dnešní jídelníček byl docela v pohodě, až na ty sacharidy. Šly jsme se s kámoškou projít a daly jsme si rychlou chůzí asi 4 km přes město a v tělocviku jsme dnes cvičili aerobik. Takže pohyb jsem měla, docela mě bolí tělo. Pokusím se zvyknout si na to. Jakmile budu už pořádně cvičit a jíst jak jsem zvyklá, není možné, abych nezhubla. Doufám...-_-

Snídaně: přesnídávka
Svačina: jablko (120g)
Oběd: zeleninový salát bez zálivky, kousek bagety (50g)
Svačina: nic
Večeře: fazole v tomatě (120g)

Pohyb: hodina chůze 
            30 min aerobiku

Celkem: 1 738 kj

Working

0 komentářů:

Okomentovat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena