pátek 3. dubna 2015

Jídelníček 3. 4

Dneska mě neskutečně bolí břicho, myslím, že jsem to asi fakt pos*ala. Včera jsem držela detoxikační půst, ale problém je, že jsem spíš včera v noci nešla vůbec spát. Na chvilku jsem si zdřímla až mezi 7 a 10 ráno. Takže jsem pak šla spát v jedenáct večer a probudila se až dneska ve dvě. Jsem hrozný spáč. Potom jsem si šla nakoupit a domů jsem dorazila až kolem pěti. Udělala jsem si k večeři špenát a k tomu si dala dušené hovězí, co mi včera udělal taťka, pěkně bez tuku. Najedla bych se už předtím, ale prostě jsem to zaspala a doma jsme neměli nic k jídlu než jsem šla nakoupit. No a teď co jsem vlastně pokazila. Měla jsem hlad, tak jsem si toho špenátu dala víc (asi 200g), ale masa jenom pár kousků. Potom jsem snědla ještě kelímek ochuceného tvarohu. Nechápu to, ale prostě jsem se asi přejedla. Nesnědla jsem toho ale tolik, tak jak je to možný? Hodně jsem taky pila, tak to může být tím, ale nic to nemění na tom, že mám zase reflux. Třetina toho půjde ven. Jsem blbá, měla jsi uvědomit, že už nejsem zvyklá na takové porce. Poučila jsem se a příště už to neudělám.

Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: nic
Svačina: nic
Večeře: špenátová omáčka (špenát, česnek, vejce - 200g), dušené hovězí (100g), milko ovofit

Celkem: 683 Kj (po odečtení pohybu)

😍

0 komentářů:

Okomentovat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena