sobota 4. dubna 2015

Podělala jsem to

Tak je to tu, 14 dní diety a já přibrala kilo. Mám 63 kg. Nerozumím tomu, chce se mi brečet. Tolik jsem se snažila a teď tohle. Moje nervy jsou v tahu. Dneska jsem zase dostala záchvat a abych vám ukázala, jaké dokážu být prase tak jsem vám screenla dnešní přežer. Já vím, že jsem to podělala. Ale jsem tak zoufalá z toho, že jsem se celou dobu tak krásně držela a vůbec nic mi to nepřineslo. Svaly to být nemůžou, protože jsem kvůli nemoci moc nehýbala. Jsem blbá, radši budu cvičit a víc jíst. Takhle to akorát skončí dalším záchvatem. Zase jsem se zklamala, ale nevzdám se a budu pokračovat. Zítra to pravděpodobně taky nedám, protože jsou Velikonoce a u nás jsou tradičně velké hody. Jako dneska to ale rozhodně nebude. Vidíte kolik kj jsem schopná sníst za jeden večer? A to byla ještě slabota oproti mým obvyklým nájezdům na lednici :(
Vždycky když tohle udělám, začnu se tak strašně nenávidět. Je to jako kdybych měla srdce ve svěráku. Proč to pořád dělám? Držte mi palce, ať to zase nepokazím!

♡

Jen se na to podívejte. Mám chuť se jít zahrabat pod zem....tohle by mi stačilo na tři dny(pitný režim mám dneska 2 l, ale nezapisuju to tam, takže se nebojte že jsme dneska vypila jenom čtvrt liru)


2 komentářů:

  1. To me moc mrzi :( chapu jak se citis. Snedla jsi ty susenky no ale snad kuli tomu si nemohla pribrat cely kilo nebo jo ? Vis co ovelikonocich to neres to nejde. Nech to na dalsi tyden. Taky chci zas poradne zacit od utery !!! Drzim moc palecky, nevycitej si to, zvladnes to!

    OdpovědětVymazat
  2. Jess-ana: Děkuju ti, jsem moc ráda, že mě někdo nevidí jen jako nějakého nenažrance bez disciplíny :)

    OdpovědětVymazat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena