neděle 5. dubna 2015

5.4 - Velikonoční horor

Jak už jsem včera zmiňovala, dnešní den byl u nás ve znamení totální Velikonoční žranice. K obědu jsme měli kuřecí vývar s nudlemi, smažené kuřecí řízky, bramborovou kaši, řepový salát a na závěr obří porci zmrzlinového poháru s ovocem. K tomu mamka pekla beránka a ze zbytku těsta ještě skořicové placičky. 
Samozřejmě mi bylo blbě už po několika lžicích vývaru - dostala jsem zase reflux a všechno jsem postupně chodila dávit na záchod. Bylo mi děsně. Odmítala jsem jíst hlavní jídlo a zákusek a mamka okamžitě začala nadávat, že začínám být jak moje sestra, že celé dny nejím apod. Myslela jsem, že si vůbec nevšímá toho, co dělám, takže mě to překvapilo. 
Nacpala jsem do sebe trochu kaše, kousek řízku a ďobla si zmrzliny. Následovala ještě griotka jako přípitek, to jsem už ale fakt nemohla snést, hlavně ne na ten žaludek. Nakonec toho půlka šla ven, ale stejně je mi hrozně. Takhle se z toho nikdy nedostanu a už vůbec si nevyléčím ten reflux.
Když jste zvyklí na malé porce a najednou vás někdo donutí sníst obří talíř (šíleného)jídla, tak to váš žaludek pochopitelně nevezme. Koupila jsem si na to takové kapky, které mi předepsala paní doktorka, ale moc to nezabírá. Kvůli antidepresivům nemůžu brát silnější léky na žaludek. Jsem ale ráda. že to není zvracení, bulimička být fakt nechci. Zítra si zkusím trochu vyčistit tělo pořádnou porcí zeleniny a vody. Držte palečky. Hrozně si vážím vaší podpory, mám pocit, že s vámi to konečně dokážu překonat :)

- | via Facebook

2 komentářů:

  1. Nedělej si z toho hlavu, každý máme nějaké úlety :) prostě to nejde na svátky jíst tak dokonale, neboj já jsem si taky dala nádivku :D nemám jídelníček jak z časopisu, ale děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nic si z toho nedělej, jedeme dál :-))

    OdpovědětVymazat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena