úterý 31. března 2015

Jídelníček 31.3

Dneska je to už 10 dní, co se držím a ani jednou jsem nedostala svůj přežírací záchvat! Dokonce jsem neměla ani kousek čokolády, sušenky, zkrátka žádné sladkosti. Už si na to začínám zvykat. Jím pravidelně, co tři hodiny hned po probuzení a když nechci přijmout moc kalorií, jídlo nahradím kávou s mlékem. Co se postavy týče, trochu mi spasklo břicho a zmizely špíčky na zádech. Kolik jsem zhubla ale nevím, o víkendu už konečně budu mít možnost se zvážit, protože jedu k taťkovi (ten váhu má). Po tom včerejšku jsem dneska trochu ubrala, dala jsem si hodně bílkovin a méně sacharidů. Ráno káva a malý kousek hrušky, k obědu nízkotučný tvaroh oslazený medem a skořicí. Z jedné vaničky (250g) toho bylo hodně, tak jsem to rozdělila na dvě porce a zbytek snědla k večeři.

Snídaně: káva s mlékem, hruška (80g)
Svačina: nic
Oběd: nízkotučný tvaroh  s medem (2 lžičky) a skořicí
Svačina: nic
Večeře: zbytek tvarohu

Celkem: 1 200 kj

Hip

0 komentářů:

Okomentovat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena