pondělí 30. března 2015

Jídelníček 30.3

Dneska jsem to posrala :( Sice ne tak úplně nejhůř, ale pořád jsem nebyla schopná držet se plánu. Měla jsem od rána hroznou náladu a něco mě pořád nutilo chodit do kuchyně. Nakonec jsem k obědu zbodla zeleninovou směs s rýží a omeletu ze dvou vajec a sýra. No a pak mě strašně honila mlsná, snažila jsem se to zahnat čajem, kávou, nějakou činností, prostě vším možným. Pak jsem se neudržela a kolem šesti večer jsem snědla hrušku a pár lžiček kokosu. Dneska teda vážně děs, do maximálního příjmu jsem se vešla tak tak :(

Snídaně: nic
Svačina: káva
Oběd: rýže (100g), dušená zelenina (150g), omeleta se sýrem (2 malé vejce + 2 plátky eidamu)
Svačina: nic
Večeře: hruška, 30g strouhaného kokosu (ani jsem nevěděla, že je kokos tak kalorický)

Celkem:  2 900 kj

0 komentářů:

Okomentovat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena