sobota 28. března 2015

Jídelníček 28.3.

Dneska jsem vstávala pozdě, takže jsem si hned po probuzení dala kávu s mlékem a menší banán. Pak jsem si k obědu podusila zeleninu s kuřecíma nudličkama, přidala sýr a trochu šunky a nakonec jsem tam šoupla trochu koření na čínu a mléko. Vyšla mi z toho porce na dva dny, takže z toho bude i můj zítřejší oběd. K tomu jsem si uvařila trochu rýže, protože jsem toho dneska zase tak moc nejedla, tak snad mi to neublíží. Jsem plná, takže večeři vynechám. K tomu všemu jsem do sebe nalila asi 4 hrnky zeleného čaje a večer jako dezert medový rooibos (0 kj).

Snídaně: nic
Svačina: banán, káva s mlékem
Oběd: kuřecí nudličky na vodě (50 g) dušená zelenina (150g), trocha mléka, sýr, šunka, rýže (100g)
Svačina: nic
Večeře: nic

Celkem: 1 972 kj

ED

1 komentářů:

  1. Hezký jídelníček♥ :) jinak píšu pod starým blogem z blogspotu :) ale moc dlouho jsem tam nebyla :D když tak aby jsi tu novou adresu věděla. (www.bill20.blog.cz) na ten od blogspotu už nechodím.

    OdpovědětVymazat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena