neděle 29. března 2015

Jídelníček 29.3

A už je to tady! věděla jsem, že to přijde - první krize. Jsem nemocná a tak jsem dneska nejela na intr. Celý den jsem ležela a byla na notebooku. Pořád jsem měla hroznou chuť na sladké a už mě začaly napadat i myšlenky typu "Celý týden ses držela, tak si dej..." nebo " Proč to vlastně děláš? Nemá to cenu.." . 
Chodila jsem kolem spíže a přemlouvala sama sebe, ať se tam nekoukám. Nakonec jsem si vzala misku špenátu jako večeři, k tomu čaj a pak šla do pokoje. Teď už mám jasno, ale vždycky, když na mě přijde tahle slabá chvilka, tak nevím, co udělám. 
Problém je hlavně v tom, že venku je škaredě a já nemám moc, co na práci nebo jsem líná. Když se nudím, mám potřebu jíst. A když se zrovna zabavuju třeba filmem, knihou, učením atd. tak je to ještě horší. 
Taky se radši jdete přecpat k televizi, knížce nebo PC než jen tak o samotě? Já vždycky. Takhle jsem nastavená už odmalička, takže je těžké tomu odolat. Nenechám si ale jedním momentem zkazit celý týden odříkání, takhle lehce se vzdávat nebudu!

Snídaně: nic (spala jsem)
Svačina: nic
Oběd: zeleninová směs s kuřecím masem (150g), rýže (100g)
Svačina: nic
Večeře: dušený špenát (100g)

Celkem: 1 800 kj

Untitled

0 komentářů:

Okomentovat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena