pátek 27. března 2015

Jídelníček 27. 3.

Dnešek byl docela klidný, vstávala jsem v děvět, k snídani jsem si dala jen kávu a pak před obědem kus okurky. Na oběd jsem si podusila maso se zeleninou a přidala plátek šunky a sýra. Dochutila jsem to solí, pepřem a kari kořením (moje oblíbené). 
Za den jsem vypila 2 litry zeleného čaje a vody. Večer zase káva. Ani nemám hlad. Držím se takhle už od neděle, takže je toho dneska víc, protože jsem nemocná a jsem doma. Zase se mi vrátila angína. Dneska mi mamka koupila čokoládovou rolku a meruňkovou kapsu z Lidlu. Pak ještě skořicové sušenky. Mám pocit, že vždycky nějak podvědomě vycítí, že držím dietu a jde mě takhle provokovat. Nedotkla jsem se toho, takže má smůlu. Jen doufám, že ji to nemotivuje k tomu, aby hned zítra běžela do cukrárny pro moje oblíbené věnečky a pařížský dort :( No aspoň bych si otestovala svoji vůli.

Snídaně: káva s mlékem (150 + 50 ml)
Svačina: půlka okurky
Oběd: dušená zelenina (100g), kuřecí prso na vodě (100g), plátek sýra, plátek šunky
Svačina: nic
Večeře: káva s mlékem

Celkem: 1 800 kj

.

0 komentářů:

Okomentovat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena