neděle 29. března 2015

Měření - Březen

Abych si ověřila, zda má moje snažení vůbec nějaké výsledky, jsem se rozhodla se každý měsíc změřit. Tohle je po dlouhé době první měření. Váhu bohužel nemůžu zapisovat moc často, protože doma nemáme váhu (ne, nežijeme jako ve středověku ˇ__ˇ). 
Stará váha se nám rozbila a mamce přijde zbytečné kupovat novou (myslím, že prostě radši nechce vědět kolik váží). Takže moje jediná možnost je vzít krejčovský metr a změřit se. Je to blbé v tom, že míry se mění mnohem pomaleji než váha, ale já najdu možnost jak se zvážit a brzo vám to sem napíšu. Odhaduju, že teď mám kolem 61  kg.

Prsa: 93 cm
Pas: 72 cm
Boky: 93 cm

Zadek: 103
Stehno: 61 cm
(všechno v měřené v nejširším místě)

Aktuální váha: cca 61 kg

Stay Healthy

0 komentářů:

Okomentovat

© Skinny Teri, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena